02 august, 2009

Despre comentariile pe blog

Vreau să le mulţumesc tuturor mămicilor care mi-au scris pe blog. Le mulţumesc pentru idei, pentru critici, pentru complimente, pentru că şi-au luat din puţinul timp liber pe care îl au şi au scris aici.
Dintr-o acută lipsă de timp, care se va menţine în următoarele luni pe măsură ce mandarinuţa explorează cu vitejie toate ungherele casei, nu reuşesc să răspund. De fapt... trebuie să recunosc că nu reuşesc nici să le citesc la timp. Dar, începând de astăzi, voi citi şi voi răspunde comentariilor cel mai târziu în fiecare duminică din săptămână.
Aştept în continuare întrebările şi gândurile voastre, progresele bebeluşilor autodiversificaţi, idei de reţete şi informaţii pe care le-aţi vrea pe blog.

2 comentarii:

  1. Nu stiu cum faci legumele dar iti recomand din toata inima aparatul de fiert cu aburi. Eu am unul de la Braun si nu ma mai dezlipesc de el. Legumele au gustul pe care-l tin eu minte din copilarie iar pestele iese exceptional!
    Pipetul de pui la fel.
    De cand l-am luat mananca si copiii mei broccoli, piept de pui care iese excelent (si moale, si gustos) si mai ales peste! Nu mai vorbesc cat de bune sunt orezul, morcovul, cartoful, ceapa, rosia!
    Eventual pui niste ulei de masline peste mancare.
    Succese!
    Si inca o data felicitari pentru popularizarea acestui concept!

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi noi tot aşa, buni prieteni cu o maşină de fiert la aburi de la TCM :-) Acum câteva săptămâni am făcut o comparaţie, din întâmplare... Am fiert o mână de mazăre congelată şi restul pungii l-am pus în steamer. Mazărea din oală nu avea „nici un gust bun”, ca să o citez pe dra. pişcoţel, pe când cea din steamer era dulce şi buună.
    Orez încă nu am făcut, chiar aş vrea să ştiu dacă se poate face la abur orez tip cocoloaşe :-D ca să îi dau mandarinuţei să pape singurică.

    RăspundețiȘtergere